Hej!
Jag, som er, är djupt besviken med problemen som ha uppstått igen under bokningen av Simskolan. Pga. hög tryck vid varje termins bokning hade vi tackat ja till leverantörens erbjudan av att vara Beta-testare för Swish funktionen. Det skulle ha hjälpt hålla ner kostnader för er och göra bokningsprocessen smidigare. Det gjorde tvärtom. Vi har ett flera års avtal med leverantören av vår hemsida, fakturerings och bokningstjänst, men jag kommer att se över detta - med start imorgon.
Jag ber om ursäkt för strulet och jag ska gör allt i min kraft för att det ska inte händer igen. Däremot måste jag, tyvärr, uttala att situationen INTE är Breddansvariges fel och jag tolerera inte svärord, skrek eller aggression mot min personal. Någonsin.
Breddteamet har enormt mycket mail att går genom – och, om du har mailat, kommer du får svar så fort de har kommit till ditt mail, i tur-ordning. Telefon är inte det bästa sett att kontakta de, då det är extremt högtryck under dessa dagar. Breddteamet gör allt de kan för att alla ska får plats. Vi har alltid flera hundra flera ansökningar än vi har platser.
Jag hoppas att det löser sig under kommande dagarna och att ni har förståelse för situationen, samtidigt som jag förstår att ni är frustrerade, som oss,
Serge