Vi har valt att använda tjänsten Zoom som mötesplattform och försökt sammanställa viktig information och instruktioner för att försöka underlätta för alla, framför allt de som inte är vana vid tjänsten men också för att förtydliga kring röstning och kommunikation under mötet.
Mötesinbjudan kommer mailas till den mailadress ni uppgav i anmälan. Inbjudan kommer bestå av en länk ni följer alternativt att ni knappar in en pinkod till mötet i den app ni laddat ner. Mötesinbjudan kommer komma en till två dagar innan tiden för mötet.
Nu är även verksamhetsberättelse, revisionsberättelse och övriga dokument upplagda inför årsmötet. Läs gärna igenom dessa innan mötet. Uppstår det frågor kring något önskar vi att ni i mesta möjliga mån framför dessa innan mötet 26/11. Skicka frågorna ni har till
celocurin@hotmail.com så hoppas vi kunna besvara frågan under mötets gång. Dokument rörande årsmötet hittar ni genom att logga in på föreningens hemsida, gå in under fliken
"om klubben" och klickar vidare till
"styrelsen kommunicerar" .
Och kom ihåg, våga ta hjälp av någon som kan lite mer om digitala möten om ni känner er osäkra, detta är första gången för oss alla!